Sponsoracties

13 februari 2018 - Amsterdam, Nederland

2 weken later (of 3?)

Opeens gaat de tijd heel snel, het is al bijna maart en dat betekent nog maar anderhalve maand tot ik weg ga. De laatste week ben ik veel bezig geweest met manieren verzinnen om geld in te zamelen voor de reis. Daarom nu een update over de manieren waarop geld en spullen ingezameld gaan worden:

• Je kunt nog steeds doneren op de online website van Doneeractie. Ook offline gelddonaties zal ik hier op storten zodat het bedrag up2date blijft.  https://www.doneeractie.nl/vrijwilligersreis-bij-skatepal/-16468
  • Skateboard onderdelen die je niet meer gebruikt zijn ook van harte welkom. Deze kan je inleveren bij Independent Outlet Skateboards Amsterdam op de Vijzelstraat, of je kan een persoonlijke afspraak maken met mij.
  • Bij Toms Skateshop in West kan je een offline donatie doen in het spaarpotje op de toonbank. Heb je wat kleingeld over na je aankoop? Je maakt mij er heel blij mee.
  • Op zaterdag- en zondagochtenden in Maart ben ik aanwezig in Skatepark NOORD tijdens de skateboardlessen. Hier heb ik een stand met informatie, stickers en een spaarpotje waar offline donaties kunnen worden gedaan.
  • Op vrijdag 23 maart is het GIRLSNIGHT in Skatepark NOORD. Hier zal ik mijn verhaal doen en ook aanwezig zijn met standje voor eventuele informatieverstrekking en donaties.

Staat dat weer op een rijtje voor de geinteresseerden en ga ik snel door naar werk doeeeei!